Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace 

Reklamace a servis

TEPLO DOMOVA

 

Vážení zákazníci,

  jsme výrobcem zboží prodávaného v tomto eshopu. Výroba i expedice hotových výrobků prochází procesem důkladné kontroly. Mimořádnou pozornost věnujeme přípravě a zabalení jednotlivých balíků pro Vás, zákazníky eshopu. Přes tyto opatření se může stát, že se něco ne úplně podaří. Vezměte prosím na vědomí, že v tomto případě jde o neúmyslné selhání, za které se omlouváme. Které, pokud je způsobeno na naší straně, přiznáme a vyřešíme ke spokojenosti Vás, našich zákazníků.
   
 

Převzetí zboží-balíku

  Při převzetí balíku buďte prosím obezřetní. Pokud Vám dopravce předává balík, který je viditelně poškozen, roztrhnut, částečně otevřen, nepřebirejte jej! Pokud jej takto přeberete, a bude část obsahu chybět, není možné uplatnit na dopravci reklamaci. Fakt je, že poškozených balíků je stále méně, není to častý problém.
   
 

Záruční a pozáruční servis

  Veškerý záruční a pozáruční servis je prováděn přímo prodávajícím na adrese:
VITAPUR spol. s r.o.
Trstěnická 932
570 01 Litomyšl
Česká republika
   
 

Důvody reklamace zboží

  Při reklamacích zboží se řídíme platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů. V případech, kdy jste obdrželi zásilku, která obsahuje:
- zboží poškozené
- zboží nekompletní
- došlo Vám jiné zboží, než jste si objednali (záměna zásilek na naší straně) můžete tuto zásilku či jednotlivé zboží reklamovat.
  Výše uvedené případy se netýkají obchodními podmínkami stanovené lhůty 30 dnů, pro vrácení zboží bez udání důvodu. Toto právo není těmito důvody nijak podmíněno a omezeno.
   
 

Jak zboží reklamovat

  Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a údržbu a následně se těmito informacemi důsledně řídit
   
  K písemné reklamaci doporučujeme ve všech případech předložit:
- fakturu
- doklad o zaplacení a dodání zboží
- vlastní reklamované zboží
   
 

Lhůta k vyřízení reklamace

  Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího. Doba dodání reklamačního protokolu, tj. potvrzení o tom, že prodávájící převzal zboží do reklamačního procesu, kupujícímu je do 3 pracovních dnů.
Naší snahou je, pokud by už tento případ nastal, vyřešit vše rychle.
  V případě odeslání zboží k reklamaci kupujícím na adresu prodávajícího, si hradí kupující dopravu na místo určené prodávajícím sám. V případě uznání reklamace má kupující právo na nutně vynaložené náklady na dopravné.
  Adresa pro zaslání zboží k reklamaci:
VITAPUR spol. s r.o.
Trstěnická 932
570 01 Litomyšl
Česká republika
   
 

Délka záruky na zboží

  Standardní záruční lhůta činí 24 měsíců. Naše rozšířená záruční lhůta 60 měsíců začíná běžet převzetím věci kupujícím.
   
  Pro vyřešení reklamace můžete použít níže uvedený formulář, popř. napište email.

O průběhu reklamace, nebo přijmutí zboží na záruční či pozáruční servis je kupující informován emailem nebo telefonicky.